Wysyłka

Dostawa

  • Wybór sposobu doręczenia przesyłki z listy, którą sklep dysponuje należy do Klienta.
  • W chwili złożenia zamówienia Klient jest informowany o możliwych sposobach, koszcie i deklaratywnym czasie doręczenia przesyłki.
  • Sposoby doręczenia przesyłki zależą od jej wagi, wybranej formy płatności, a także innych specyficznych parametrów zamówienia. To powoduje, że niektóre sposoby doręczenia przesyłki mogą być niedostępne dla Klienta w chwili złożenia zamówienia.
  • Po przejściu do etapu finalizacji zamówienia Klient potwierdza wybór ceny produktów i kosztów dostawy.
  • Deklaratywny czas doręczenia przesyłki uzależniony jest od wybranego przez Klienta rodzaju usługi oraz firmy realizującej dostawę.
  • Sklep nie ponosi odpowiedzialności za wydłużenie czasu dostawy.
  • Na wniosek Klienta (wiadomość e-mail, telefon) sklep może zwrócić się do firmy realizującej dostawę w celu wyjaśnienia problemów związanych z przekazaniem przesyłki.

 

 Koszty dostawy

Usługa Przedpłata Pobranie
Paczkomaty 11,50 zł  
Paczka w Ruchu 8,50 zł  
Punkty odbioru DHL 13,50 zł  
Kurier Inpost 14,00 zł 18,50 zł

 

 

 Porównanie usług

Rodzaj usługi Opis Czas Uwagi
Paczka w Ruchu Transport paczki do 10 kg pomiędzy kioskami własnymi lub punktami partnerskimi. Usługa realizowana jest najczęściej w ciągu 4-6 dni roboczych. Przesyłka czeka na odbiór do 7 dni. Nie zaleca się tej usługi w okresach występowania bardzo niskich lub bardzo wysokich temperatur. Przesyłki w nocy przechowywane są w metalowej skrzynce na zewnątrz punktu łącznie z dostarczaną prasą.
Paczkomaty Transport paczek o wymiarach A, B, C do automatycznych skrzynek odbiorczych. Usługa realizowana jest najczęściej w ciągu 1-2 dni roboczych. Przesyłka czeka na odbiór 48 godzin. Nie zaleca się tej usługi w okresach występowania bardzo niskich lub bardzo wysokich temperatur.
Kurier Inpost Dostawa do miejsca docelowego wskazanego przez odbiorcę. Usługa realizowana jest najczęściej w ciągu 1 dnia. Informacja o dostawie wysyłana jest wyłącznie mailowo z określeniem dnia dostawy. Nie są określone sugerowane przedziały godzinowe. Usługa realizowana jest najczęściej w ciągu 1-2 dni roboczych. Po dwukrotnej nieudanej próbie doręczenia paczka wraca do nadawcy. Możliwe jest przekierowanie przesyłki do paczkomatu lub punktu odbioru paczek korzystając z linka w wiadomości email Inpostu przed próbą doręczenia.

 

Dynamiczne Przekierowanie przesyłek kurierskich Inpost

Dynamiczne Przekierowanie to darmowa usługa, dzięki której zmierzająca do Ciebie paczka kurierska, może zostać przekazana do pobliskiego Paczkomatu albo Punktu Obsługi Paczek. Co ważne – dzieje się tak jedynie na Twoje życzenie.

Czym jest Paczkomat? 

Paczkomat to urządzenie dostępne 24/7, z którego odbierzesz przesyłkę szybko, wygodnie i bez kolejki.

Czym jest punkt odbioru? 

To stacjonarna placówka InPost albo punkt w sklepie partnera, czynny w określonych godzinach.

Jak skorzystać z usługi Dynamiczne Przekierowanie? 

Czekasz na paczkę kurierską? Otrzymasz od nas wiadomość mailową oraz SMS, w których poinformujemy Cię, że Twoja przesyłka jest już w drodze. To właśnie w tych wiadomościach odnajdziesz link do strony, na której będziesz mógł podjąć decyzję o przekierowaniu.

Czy usługa jest darmowa? 

Tak, Dynamiczne Przekierowanie jest usługą całkowicie darmową.

 

Podziel się swoim komentarzem z innymi
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel